Navlebeskuende?

I dag går tankene mine til alle de som kjemper for livet. Alle som er berørt av krisen vi står midt oppi. Tankene og bønnene mine går til alle som kjemper for å redde liv, trolig med en frykt for sitt eget.

Tankene mine går til de som ikke har rent vann og såpe. Til de som ikke har noe å leve for. Til alle ensomme barn. Til alle sårbare barn som ikke har noen som omslutter dem. Barn som lever alene. Barn som er nakne, sultne og redde.

Vet ikke med deg, men jeg må løfte blikket. Å tenke på alle disse gjør vondt langt inni hjertet. Samtidig setter det min egen navlebeskuende hjerne i perspektiv. Det har den ikke vondt av!

God tirsdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg