Optimist ♥️ Jahn Teigen

📷nrk.no

 

En hyllest vil jeg gi til deg, Jahn Teigen.
70 år fikk vi følge deg på vegen!
Mil etter mil, rakk din kjærlighet ut i Norges land.
En nasjonalskatt har kommet hjem til hvilens vann.

Jan Teigen var et forbilde for oss nordmenn.
Evig optimist, folkelig og en kreativ kunstnervenn.

Da jeg fikk beskjeden på jobb i dag, ble jeg trist og budskapet berørte  mitt hjerte.
Jeg sender varme tanker til de som kjente han personlig, og nå sitter med stor sorg og smerte.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg