Overrumplet av kjærlighet

Noen ganger i livet når du virkelig trenger det, regner velsignelsene over deg. På magisk vis åpenbarer kjærlighet seg, fra der du minst venter det.

Det er livet. Det livet jeg er så takknemlig for. Det deilige livet i fellesskap med medmennesker. Når bekymringene er store, er det godt å dele livet. Det uperfekte perfekte livet vi alle prøver å henge med i!

I går hadde jeg en velsignet dag. Det startet i kirka mi. Videre gikk turen til café. Og vet dere, jeg FIKK en hjemmestrikket genser!!! Den fineste, herligste genseren, i de råeste fargene. Der på en café i Arendal kom velsignelse fra et varmt og nydelig menneske. Jeg er rik. 


På vei hjem fra café ringer en annen venninne og spør om vi skal ta kaffe. Den skjønne barista vennen min lager deilig cappuccino, og timene løper avgårde. Legedom for en «sliten» kropp.

Å glede noen med din tid, en kaffekopp, med gaver, eller ord, et ferskt brød, eller med nærhet (husk smittevern😂🤘🏽) eller med tjenester, er en nydelig ting vi kan gjøre i disse koronatider.

Avslutter dagens blogg med noen fantastisk ord av @axelfrones .

Så får vi bruke hverandre denne mandag morgen, som som skjold og mur. Jeg kan skrive under på at i fellesskap er det mørket som snur! Ta vare på hverandre.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg