ØYEBLIKKENE

Mandagsdrømmen går ikke langt i dag. Reisene vi gjør i livet, som gir inntrykk, trenger ikke bestå av lange flyturer og eksotiske steder. Iallefall ikke for meg.

De magiske øyeblikkene som berører hjertet, kan være hos naboen, og de er de som er verdt å ta vare på!

Jeg har et nydelig vennepar. Venner som gir ALT til fellesskapet! I går inviterte de vår familie og en annen familie på middag! Det som møter deg når du ankommer huset er masse lys! Deretter varme klemmer, latter og smil. Kommer du litt lenger inn i huset, så kjenner du at julefreden senker seg i hjertet og du får fred i sjelen.

Venninna mi har magi. Hun gjør ALT vakkert. Se på disse bildene! Hun er RÅ!

Hun bruker lørdagen på å hedre venner med omsorg, mat, pynt, kaker og kjærlighet.

Hun gir oss en følelse å være betydningsfulle, hun gir oss verdi. Hun gir oss en følelse av å bety noe for fellesskapet. Det er en sterk følelse å kjenne på! Og jeg blir takknemlig!

Mannen hennes leier minibuss og kjører hele håndballlaget til sønnen på cup.

Dette er mennesker det finnes få av! De er helt unike! GULL! Og jeg er så takknemlig for å ha de i livet mitt!

Hvordan venn er du? Ofrer du en lørdag for å vise de rundt deg at du bryr deg? Gjør du det lille ekstra for din omverden? Eller sitter du og klager over at ingen inviterer deg!?

Jeg blir inspirert av mine venner! Vil aldri nå dekorasjonene hennes til knærne, men jeg må finne min måte. Jeg vil gi velsignelsen videre, til min flokk og mitt miljø.

I tillegg har jeg et mål for 2020; «Å strekke meg for å gi tid til de som ingen vil være med!» 

Har du satt deg noe mål?

God mandag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg