PÅ VEI TIL CUBA

Hei gode følgere!

Denne julen reiser jeg og svensken til Cuba! For deg som ikke kjenner min historie, så ble jeg skilt for 7år siden. Barna er derfor annenhver jul med sin pappa. Denne julen er de med han!

Jul uten barn, når du har barn og er familiemenneske, det er ganske tøft! Har derfor funnet ut av at det er lurt å gjøre noe som jeg blir glad av! For deg som har fulgt meg en stund, så vet du at det innebærer nye kulturer, folkeslag og sol! 

Svenskens drømmedestinasjon er Cuba! Og vi er nå på vei! Vi startet med å fly fra Kjevik kl.18.30. Fikk den verste lettingen! Vi lettet fra setet ved to tilfeller! Spooky! Da vi kom oss over skyene, var resten av turen en drøm!

Vi er nå gode og mette. Spiste herlig mat, og er klare for neste flight! 

Om en time går turen til Moskva, mellomlanding der før den siste flighten til Cuba 

Blogginnleggene blir muligens færre de neste to ukene, da jeg er usikker på om wifi/nett funker der nede!

Vi vet at det er spesielle tilstander på Cuba nå! Leser i nyhetene om biler uten bensin, søppel på gater, strøm som slås av og gulfeber som har slått ut! Jeg er spent!

Jeg elsker å utvide perspektivet mitt, og gleder meg STORT til det som venter! Kanskje må vi ta hest og kjerre ned til Havana by? 

Lille julaften skal vi forflytte oss 15 mil, og jeg er ganske spent på hvordan det blir! Håper du vil følge meg på reisen!

God fredags kveld!

Klem Julie

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg