Pappa 70 år

I dag er en av mine favoritter 70 år!
Han ser slettes ikke ut som 70, og oppfører seg heller ikke som 70!

Han er et av mine STØRSTE forbilder! Et hjerte av gull, og en klok mann. Gir ikke råd, om du ikke spør. Han er behagelig, morsom, ydmyk, varm, raus, sporty, sprek og omtenksom.

Det er min pappa Thor! Jeg er heldig!

Jeg vet at jeg er privilegert! Og jeg er så uendelig takknemlig! Jeg vet det ikke er en selvfølge!

Jeg har en pappa som har elsket meg fra jeg kom til verden! Han har alltid stilt opp. Alltid lyttet og vært nærværende i livet mitt. 

Pappaen min bryr seg om de som ingen gidder å bry seg om. Det sier ALT om hjertet hans! Han er et forbilde i å søke til kilden, der sjelen finner mat.

Takk pappa for at du har vist meg den veien! Det er det beste du har gitt meg!

Verdens aller aller beste pappa, bestefar og svigerfar! Vi elsker deg! Gleder oss til å feire deg med nærfamilien i kveld, og med resten av familien og venner i august!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg