PERSPEKTIV

Reklame | https://www.ellos.no/house-doctor https://www.ellos.no/lauren-ralph-lauren

Vet ikke hvordan dagen din er i dag. Kanskje har du det litt tungt? Litt sliten av forventninger og prestasjoner. Kanskje føler du deg ikke verdsatt og elsket. Misforstått kanskje?

Livet utfordringer og vanskelige faser  møter oss alle til ulike tider.

 

Når livet mitt går i moll, og jeg må jobbe for å kjenne glede, så har jeg et knep. Du som følger meg, vet jo at det dreier seg om takknemlighet.

House Doctor

Og helt konkret tenker jeg meg mange timer vekk. Setter meg selv i en verden hvor kampen for tilværelsen er et faktum. Hvor tak over hodet er en lykke og en risskål er luksus. 

For navlebeskuende meg
trenger nettopp det.

Når ikke «verden min» innfrir, så løfter jeg blikket og bytter perspektiv. Det funker!  Med ett blir mine utfordringer ubetydelig.

Ha en velsignet lørdag. Jeg skal på lunsj med skjønne kollegaer.

Husk at DU er UNIK!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg