RAUS MANDAG MED LAVKARBOPIZZA

 

Vet ikke om du har det som Trygve Skau;

Jeg hadde en sånn Trygve Skaustart på mandagen! Våknet kl.08.15, skulle vært på jobb kl.08.00. Vekket kidza og stupte i dusjen. Fikk sendt med kidza druer, energibar og smoothie i bilen. Satt utenfor skolegården kl.08.29! 

What a day!

Mandagen ble faktisk konge! Mye humor med å dele elendigheten. Fikk en annen herlig historie fra en kollega, som hadde forsovet seg i forrige uke, og møtt opp i et viktig møte med en sokk!

Det er det deilige, ekte livet vi lever!  

Tenkte jeg skulle ta deg med inn i en ny rutine vi i trekløveret har startet med! Vi har bestemt oss for å gjøre mandagen raus!

Vi har deilig middag hver mandag! I det  mener jeg at vi har «sjeskemiddag». Det gjør noe med mandagen! Mandagen blir herlig, når du i knekkebrødtiden drømmer om pizza, taco eller lasagne.

Vi snur det litt på hodet, går våre egne veier! Vi gjør mandagen raus! 

Hadde en liten undersøkelse på instagram i forhold til om dere lesere ønsket flere oppskrifter. Jeg fikk veldig god respons på Julies drømmekringle! Det viser seg at gutta enstemmig ikke ønsker seg oppskrifter.

Jeg lurer på hvorfor… 😂

I kjærlighet og omsorg til mine kvinnelige lesere, slitne husmødre, kommende husmødre og bestemødre kommer et lite tips i ny og ne! ♥️

 

I dag får du min sjeskemiddag! (Kidza hadde høykarbo pizza!)

 

LAVKARBOPIZZA

 

OPPSKRIFT DEIG

• 3,5 dl mozzarella revet ost

• 2 ss filadelfiaost

• 1 egg

• 1,75 dl mandelmel (får det på Coop)

• 2 ss oregano

• 0,5 ts salt & pepper

 

FREMGANGSMÅTE

1. Smelt mozzarella og filadelfiaost i mikrobølgeovnen, ca 2 min.

2. Bland inn et egg og det tørre.

3. Smør ut på en et bakepapir. (Ha olje på hendene!)

4. Forstek på 200 grader i 7-8 min

5. Ta på fyll, stek i ca 10 min i 200 grader

 

FYLL

Bruk det du liker best, jeg brukte;

• karbonadedeig 400g

• Idun pizzasaus orginal

 

 

Lykke til! Vær med å gjøre mandagen raus! Livet blir bedre synes trekløveret som veit å nyte livet 😂🤞🏽

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg