Røtter

På vei til jobb går jeg forbi noen gedigne, mektige trær. De fascinerer meg enormt, klarer aldri å gå forbi uten å løfte blikket. I går morges da jeg gikk, så jeg en bitteliten fugl sitte på strømledningen rett bortenfor treet. I samme sekund slår bildet ned i meg, med de visuelle kontrastene som forsterker opplevelsen. Det ble et mektig øyeblikk. Treet ble et bildet på Skaperen og jeg var den lille fuglen på den strømledningen.

Ok, ikke nødvendigvis fordi jeg føler meg så fjærlett om dagen 😂✌🏼, halv pris på kolibriegg er aldri en god deal for en sulten sosiallærer.

Nei, nå skal du høre, det er storheten i skaperverket som gjør at jeg føler meg som en liten spurv.

Jeg takket Gud, for at han for meg, er som det gedigne treet med røtter. Det er røtter som holder og bærer meg. De er dype og de står fast gjennom stormer som livet byr på.

 I dag går oppmuntringen min ut til deg som står i tøffe situasjoner og trenger å «bli bært.» Han som skapte deg er der! Når du ikke orker å gå selv, så la han bære deg.

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg