Sannheten om oss

📸power of positivity

Hvordan viser du dine nære at du er der? Er du der for dem i alle sesonger? Er du der når livet er tungt? Hva med de dagene hvor livet gjør alt annet enn å smile. Hvor den ene skandalen erstatter sorg og sykdom.

Våger du å lytte til hjertet til dine nære, når alt er stille, når alt er sårt og vondt? Orker du det? Tåler du det?

Jeg tror vi trenger å ha slike mennesker i livet vårt. Vel så mye tror jeg at vi trenger å være slike mennesker for vår omverden. Jeg tror vi bør utfordre oss selv. Senke tempoet. Lytte. Lytte med hjertet. Bry oss sånn ordentlig på dypet.

I mitt liv har jeg noen mennesker som kan lese meg som en åpen bok. Av og til er ordene vanskelige å finne og følelsene vanskelige å sette ord på!

Da er det godt å ha disse menneskene som bare forstår deg og omslutter deg. Det er noe av det vakreste i mitt liv og det er en av kjerneverdiene jeg vil ha i grunnmuren i mitt eget liv. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg