SI DET – ORD ER KRAFT!

 


I dag kommer jeg tilbake til et tema jeg brenner for! Et tema som provoserer mennesker. Provoserer fordi vi må ut av komfortsonen. 
La meg provosere deg fra dypet av mitt hjerte. Provokasjonen har hensikt. Ikke la noe være usagt!

 

Ord er kraft!
Ord har kraft!
Ord kan forandre våre liv!
Ord kan redde våre liv!
Ord kan bygge sterke hjerter!

 

Om jeg utfordrer deg på det, og spør om ord er viktige, så tror jeg det er enkelt for deg å svare!
Du vet det er viktig!
Vi er skapt til å elske,
og vi gjør alle vårt beste!
I dag utfordrer jeg deg på å uttrykke din Kjærlighet! Det trenger ikke være vanskelig!


Du er så fin når du sover
Du er så skjønn når du våkner
Du gjør hjertet mitt helt
Ditt nærvær gjør meg trygg
Ingen ler som deg
Du sier alltid de rette ordene
Ingen vet bedre enn deg hva jeg trenger
Du støtter meg ved å bare se min vei
Det å vite at jeg har deg i ryggen
gjør hele forskjellen


Lykke til med å SI DET!
La oss dukke opp i hverandres liv.
La oss ofre litt. By litt på det som er tøft å si. Det som koster oss energi, fordi det ikke helt ligger for oss. Det som strekker oss. Trenger ikke være poesi,
men ekte ord fra hjertet!


Avslutter i dag som i går, med min poetiske helt Trygve Skaug

 

Ha en nydelig dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg