Sk 20

SK20 hvordan gikk det?

(Til deg som trenger oversettelse så betyr sk20 – sommerkroppen 20.) Spørsmålet mitt var IKKE seriøst. Til deg som trodde at jeg hadde tenkt til å innta sommeren som en treningsblogger! Du kan puste ut! Jeg skal spare dere for det! 😂

Vet ikke med deg, men når jeg hører voksne damer snakke om sk 20 så får jeg ikke gode vibber. Det gir bare triste og tomme følelser. 

Kropp er viktig. Kropp er deilig, (Kan være det i allefall 😂) men mest av alt er kroppen til for at du skal oppleve livet! Den er skapt for å nyte øyeblikkene. Helse, rett kosthold og sunn livsstil er for all del viktig. Vi skal ta vare på kroppen. 

Men hvor viktig er sk20 når du er 43år? Eller 55? Eller 70? Hvorfor lar vi oss styre av medier som forteller oss hvordan sommerkroppen bør se ut?!

Jeg kjenner en del mennesker som ALDRI blir fornøyd med seg selv. Uansett er det alltid noe de vil endre på. Problemet er at egentlig har de aldri vært fornøyd med seg selv. Om det er deg, fortsett og les!

DU ER MER ENN KROPPEN DIN! 

Jeg ønsker for deg at du skal gi sjelen din hvile fra møkkatanker. Tanker om at du ikke er tynn nok. Har fin nok hud. Stram nok hud. Du skjønner hvor jeg vil.

Bytt fokus.

DU ER MER ENN KROPPEN DIN! 

Ikke speil deg konstant. Hva med å ta vekk speilet for en stund?

Gi sjelen ro! Bygg deg selv opp med alt du vet er godt! Dra frem sjelens skatter. Hjertet ditt! Du er en unik skapning vettu. Finns ingen lik som deg.

Vi rundt deg ser vakre ting med deg, hele deg! Axel Frønes beskriver det så fint! 

Ha en nydelig dag! Nyt livet!

2 kommentarer
    1. Jeg har også skrevet om sommerkroppen 20, men i en mer fleipete vri. Jeg er helt greit fornøyd med den jeg har. Og tenker at det spiller ikke noen rolle om det er sommer eller vinter, vi må ta “vare på den” uansett årstid, men ellers være mest fokusert på hvem vi er inni 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg