SVENSKEN MIN XXXXVI 🎉

I dag skal bloggen handle om svensken! Svensken som jeg møtte første gang en vakker sommerdag for snart 6år siden. Svensken som var full av latter og humør med langt hår på sportsleir! Svensken som er lederen i heiagjengen min!

SVENSKEN SOM JEG ELSKER!

📷 & dikt Trygve Skaug


I dag har han bursdag! HIPP HURRA! Og han fortjener heder og ære!

Som den bloggeren 😂🤞🏽 jeg er, skal jeg selvsagt gi han det! Svensken er unik for meg!

De siste tre årene har bydd på motgang av ulik art! Du ville ikke trodd på halvparten om jeg hadde beskrevet det her, hvilket jeg overhodet ikke har tenkt til!

MEN i korte trekk kan jeg fortelle at det gjelder sykdom, død, savn, mere død, mere savn, enda mer død, mer sykdom. Det har vært mange motbakker! Tidvis har vi betraktet livet utenfra og nesten trodd at det hele har vært en drøm!

MEN svensken står i det! Han er sterk! Han er unik! Ja, det har vært tøft! Ja, de nære rundt oss har merket det!

MEN motbakkene har i det siste jevnet seg ut. Og nå kan vi nesten kjenne på en slak nedoverbakke. Livet begynner å bli lettere. Livet er lettere å leve! Det er så deilig! Det er pur lykke! I tillegg har svensken bursdag!


 📷 & dikt Trygve Skaug

 

46 ÅR – EN MODEN MANN! 

Kunne fortsatt å fortelle mye om svensken. Han er min trygge borg! Er livet tungt, så kan jeg hvile i hans støtte. Er jeg frustrert så evner han å snu tankene mine. Er jeg trist, ja da vet han å trygge meg og få frem solskinnet!

Han har et STORT hjerte for de svake i samfunnet, og det elsker jeg ved han! Han bryr seg om mennesker, som ingen andre gidder å bry seg om. Kjærlighet har ingen hudfarge for svensken! 

Elsker deg svensken min!
Gleder meg til å feire deg i morgen!

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg