TAKK


Denne bloggen skrives ene og alene til ære for to gamle kamerater fra ungdomstida!
😂🤘🏽 ♥️ Disse to skjønnheten som du ser på bildet.

Gutta sier selv at de makser potensialet sitt her, direkte inne fra campinghytta på Sjursjøen. Det sier ikke så helt lite om min oppvekst.

I kveld ringte de meg. Guttakrutt på skitur. Den ene har jeg ikke sett på kanskje 25 år. Jeg lovte å skrive en blogg til ære, med navnet «TAKK.» Den skal de få! ♥️🤘🏽

Må nesten dvele litt med ordet takk. For takk er et vakkert ord. En stavelse med mye varme. Et ord folk burde bruke mer.

Når jeg snakker med disse to goingene så blir hjertet fyllt av takknemlighet! Jeg er glad for mennesker som har satt avtrykk i hjertet. Spor som ikke forsvinner når vi blir gamle og grå.

Kjære Thomas ♥️ Hans Kristian ♥️ TAKK



Jada så da sier jeg «TAKK», og vil samtidig oppmuntre deg som leser bloggen til å ringe noen du ikke har snakket med på 25 år!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg