TAKKNEMLIG – THANKSGIVING


Jeg takker for mat,
og at jeg av og til kan være lat.

Jeg takker for jobb,
og at jeg slipper å føle meg presset
til å være snobb.

Jeg takker for ekte venner
som jeg kan le og gråte med så det renner.

Jeg takker for mamma og pappa,
som Guds godhet har rappa.

Jeg takker for storfamilie
med masse omsorg,

det er livets trygge borg.

Jeg takker for de
skjønne barna jeg har født,

at det er juletid og at jeg Jesus har møtt.

Jeg takker for mannen
som tenner alle julelys,

som skaper julekos og mys. (Svensken)

Jeg takker for Fevik,
et nydelig sted på jord.

For gode naboer,
kollegaer og de som her bor.

 

HAPPY THANKSGIVING ♥️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg