TAKKNEMLIG

 

(Bildet er hentet fra Pinterest)

Fredagsfølelsen har inntatt heimen, det er magisk! Kidza er hjemme etter fem dager hos pappaen sin, og livet er fantastisk! Pizzabakeren sto for middagen. Og nå hviler vi oss alle tre på sofaen, før vi skal på ungdomsklubb hvor kidza går og jeg er leder!

LIVET GJØR MEG TAKKNEMLIG!

Sliten? Ja! I høyeste grad! Dagen på jobb var ekstremt stressende og krevende, men sykt givende! Den jobben jeg besitter er det!

Det er sterke møter hver dag! Møter som gjør noe med hjertet mitt! Og jeg er så takknemlig for å ha en jobb som berører meg. Ja, den frustrerer meg også, men da er det godt å snakke med kollegaer!

På Fevik skole har jeg de skjønneste kollegaer! Varme, dyktige og rause folk! Når sakene blir heftige og tunge, så jobber vi oss gjennom med effektivitet, klare hoder (tror vi selv iallefall), galgenhumor og cola zero! 

Det er livet det! Det gjør meg ekstremt takknemlig! Jeg er så takknemlig for å ha en arbeidsplass hvor jeg har kollegaer jeg er skikkelig glad i! Kollegaer som støtter meg og strekker meg!

Har du stoppet opp og tenkt over om du har noe å være takknemlig for i dag? Takknemlighet er et valg som gjør livet vårt bedre! Det gjør noe med hjertene våre!

God fredag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg