TAKKNEMLIGHET

TAKKNEMLIGHET

Takknemlighet er et valg! Et valg du kan ta! Et valg jeg tar hver dag! Jeg har valgt å sette TAKKNEMLIGHET fremst i hjertet. Jeg har bestemt meg for at det skal være min FØRSTE følelse og min første tanke! 

Hvorfor? 

Takknemlighet gjør noe med MEG! Jeg bytter fokus fra alt som kunne vært, bort fra sammenligning, bort fra å være best og bort fra å mislykkes. Jeg VELGER takknemlighet! Det setter livet i perspektiv! Det setter hjertet mitt i rett perspektiv! Jeg velger det! 

Hvorfor gidder du å blogge om det?

Fordi takknemlighet kan gjøre livet ditt rikere! Sette livet ditt i perspektiv. Gi deg MOT! Gi deg KRAFT! Gi deg energi til holde ut! Gi deg et bedre liv! Jeg vil smitte deg!

Jeg VELGER takknemlighet! Vil du gi det en sjanse? Kanskje gjør det at du vil se annerledes på livet ditt! På din situasjon. 

Kanskje perspektivet ditt blir utvidet?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg