Trondheim leverer

 

Dagen startet tidlig! Klokka 07.15 satt vi ved frokostbordet. Grunnet covid_19 var utvalget mindre enn vanlig! MEN, la meg legge til et sterkt MEN, vi er så velsignet!

 Jeg er så glad og takknemlig, og i dag var det litt sånn som Axel Frønes beskriver det! Ettersom jeg er i Axel sin by, så tenkte jeg at jeg fikk hedre han litt! 🙌🏾🙌🏾🙌🏾

Vi måtte selvsagt ha med oss noen kulturskatter før avreise. Nidarosdomen er vakker!

 

Nå går turen videre til Bodø. Her skal vi møte skjønne venner som har flydd opp! Nå har vi ca 11 timer foran oss i bil! Peace out!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg