Tune in på NRK Sørlandet kl.07.10 torsdag morgen

Ja, Julie gjør ting hun ikke har gjort før, og ting hun egentlig ikke tør. 🙈 I morgen tidlig kl.07.10 skjer det.

Ble kontaktet av NRK som hadde lest intervjuet med Agderposten, som også er trykket i Varden.

Spør meg selv hvorfor jeg takker ja, forteller meg selv at det er fordi jeg tror på menneskets evne til å klare å endre en kultur. Samtidig vet jeg at mine motiver bunner i kjærlighet og omsorg, og da bør det vel gå greit. 😂🙈♥️

NRK Sørlandet skal intervjue meg, om reportasjen som startet med innlegget «Vi er filteret», og de lurer på reaksjoner jeg har fått i kjølvannet av intervjuet.

Per i dag er det 166 delinger på Agderposten sin reportasje, og 17 delinger i Varden. Med andre ord var dette en tematikk jeg tror det var på tide at noen turte å sette ord på.

Jeg vet jeg gjør meg sårbar, men jeg gjør det fordi jeg så inderlig håper på en foreldre oppvåkning! Jeg har et slagord som jeg bruker for alt det er verdt;

»GRENSER ER KJÆRLIGHET»

Vi høres i morgen 🤘🏽🤪

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg