Tusen takk til Agderposten!

I dag fikk jeg en tøff telefon på jobb! Agderposten ringte meg, og hadde blitt tipset om Valentinsfeiringen, og lest bloggen min! De ville gjerne komme, og de skrev verdens skjønneste artikkel!

Ettersom det fortsatt er Valentinsdag, tenker jeg å utrykke takknemlighet til en herlig journalist, som virkelig interesserte seg for hva skolen jobbet med! Vi er så takknemlige for journalister som har lyst til å fokusere på det positive vi gjør i skolen!

 


Bildene over er hentet fra Agderposten. Tusen takk Liv Ekeberg! Her kan dere lese artikkelen


Håper dere alle har hatt en nydelig dag! Jeg er overveldet!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg