VEGAS BABY

I fjor sommer dro flokken til California. Vi startet i Los Angeles (LA) og derfra bar det til Vegas! Det har blitt en tradisjon å skrive om MANDAGSDRØMMEN på mandager.

Skal jeg karakterisere noe som en drøm i denne reisen, må det være bilturen fra LA! Barna vil nok ikke betegne det som en drømmereise, da turen tok dobbelt så lang tid som planlagt grunnet en ulykke. Reisen på 4t ble til 8t! Det var 40grader ute og i lange køer ble det en tålmodighetsprøve!

MEN; Naturen var vakker og unik!

Dessverre må jeg skuffe deg med å by på fler drømmer fra Vegas. Las Vegas var nemlig langt fra en drøm!

For deg som drømmer om Vegas, håper jeg at jeg kan inspirere deg til å drømme nye drømmer!

Las Vegas var ALT det jeg ikke vil ha i livet mitt! Det var FAKE! Det var fasade! Usikre mennesker på søken etter lykke i det materielle.

Det var vakre, sexy skall med tomme blikk og triste sjeler.

13 åringen som da var 12 sa det ganske betegnende «Mamma, Vegas på natta er grusom! Jeg får en vond følelse inni hjertet!»

Da han uttrykte dette kjente jeg at jeg ble lykkelig! Takk gode Gud at barna kjenner i hjertet hva som er ekte, hva som er godt og hva som er sant!

Selvfølgelig var alle bygningene i Vegas fascinerende. «Stripa» var full av glam! Men er du på søken etter ekte lykke og kjærlighet, det som gir livet verdi og mening , så søker du på feil sted!

Oppfordringen min i dag er å søke det ekte! Det finner du i det nære! Avslutter med et kinesisk ordtak;

«Hvis du vil oppleve lykke i en time – ta en lur. Hvis du vil oppleve lykke i en dag – dra på fisketur. Hvis du vil oppleve lykke i et helt år – arv en formue. Hvis du vil oppleve lykke i et helt liv – hjelp andre mennesker.” 

God mandag!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg