Velkommen hjem Patriken vår


Bildene taler kanskje for seg selv? Ingen tvil. Norge ønsker Sverige velkommen! 


Svensken er ENDELIG hjemme! Sent i går kveld kom han hjem, og nå må han to uker i karantene! ♥️♥️♥️

MEN HAN ER HJEMME!


Vi har ikke sett han på 6 uker. Hvilken glede å endelig sees igjen! Jeg er så takknemlig for FAMILIE, for FELLESSKAP, for å høre sammen! Det er lykke, og det er noe jeg er opptatt av å sette pris på! Det er ingen selvfølge.

♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

Jeg har venner i Norge som har flyktet hit fra Syria, de er adskilt fra sine kjære. Det er en stor sorg og uro for de. 

Jeg takker Gud for at han har gjenforent min flokk. Mangler Hampus, men når skolen går i sommerferie, og grensene åpner, sees vi alle igjen!


♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

Jeg er lykkelig i dag! Takker for sol, varme og kjærlighet! I dag skal livet feires, nytes 100% med hjemmekontor og familieliv!


God mandag til deg og din flokk!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg