Viljestyrke


I dag vil jeg slå et slag for viljestyrke.

Har du merket deg noen i din nærhet, som bare gjør det de bestemmer seg for. Gir seg aldri. Er stae og strenge mot seg selv, og de mål de har satt seg. Det virker tidvis som de er utrustet med en uovervinnelig kraft. 

Disse menneskene fascinerer meg noe helt enormt! 

Enkelte vil kanskje si at jeg er viljesterk, og ja, på enkelte områder er jeg vanskelig å rikke, men du verden hvor formbar jeg kan være på andre områder.

Hvordan er det med deg?

En god overbevisning, om at jeg fortjener det, kan lett føre til at jeg jeg havner fremfor Netflix istedenfor for trening. Sykt irriterende!

Jeg jobber konstant med å ikke la hjernen være så lettlurt!

I går for eksempel da jeg skrev dette innlegget, så verka hele kroppen. Jeg var på Tabata på tirsdag og ble sykt støl. Himalaya, hvordan hjernen min fortalte meg, at kroppen hadde godt av hvile! Kjære vakre vene hvordan følelsene ledet tankene vill! Det grå været ankom i skumringen i går kveld. Plutselig var det kaldt og guffent i tillegg. Slettes ikke en dag hvor man trengte å gå ut å bevege skrotten.

Du ble vel nysgjerrig på om hjernen lot seg overtale… La bildene tale for seg✌🏼

 

Tilbake til tirsdag etter trening, da jeg gikk ut av senteret, sukket litt og sa «digg å være ferdig» til ei dame som dro samtidig. Vi lo, stolte, svette og slitne som vi var. Vi var begge enige om at vi hadde vært sykt gode som kom oss ut av sofaen den ettermiddagen. 

I dag synes jeg vi skal feire når viljestyrken vinner. 🎉 Å fokusere på det vi får til er 100 ganger bedre enn det motsatte. La deg imponere over deg selv. Ikke dumt i tida vi lever i! ✌🏼

2 kommentarer
    1. Jeg kjenner meg selv igjen på det du snakker om:)
      Ja, viljesterk kvinne…viljen i hvertfall hos meg, men kroppen sier noe annet:)
      Bra tankegangen:)
      Takk for positive person som deg som.sprer glede i bloggverden:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg