Visdom er helbredet smerte


Robert Gary Lee sier;

«Wisdom is nothing more
than healed pain.»

Til deg som strever og går gjennom en tøff periode i livet. Smerten du kjenner vil leges og bli til visdom. Den blir det! Jeg har vært der selv, i det mørkeste mørke.

Og jeg vil si til deg som befinner deg der; «Du vil komme deg gjennom.»

Du tenker livet er meningsløst, og situasjoner kan i høyeste grad være det, for all del. Det kan virke helt hinsides vår forstand.

Jeg vil bare gi deg håp. Fortelle deg at smerten du kjenner nå vil leges. Den vil gi deg erfaring og vekst. Du tenker at det ikke er håp, men det er håp. Smerten vil helbredes. Den vil viskes ut! Dine erfaringer vil gi deg grunnlag og tyngde til å hjelpe andre mennesker. Du vil se mennesker og situasjoner med nye øyne.

Jeg tror at når du har opplevd smerte så tåler du mer av omgivelsene. Tror kanskje du blir «rundere» i kantene, på en god måte. Du ser tydeligere at livet ikke er svart hvitt.

Axel Frønes beskriver livet så fint. Om du kjenner deg litt som Axel beskriver så klyng deg til flokken din. Om du ikke har «en flokk», klyng deg da til den ene du vet at tåler deg. Ta gode valg. Heng med mennesker du vet er bra for deg. 

Ha en nydelig dag! Jeg er glad du finnes!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg