Bergens tidene trykker blogginnleggene mine for 3.gang

Reklame | Bergens Tidene

Bergens tidene trykker enda et av blogginnleggene mine. Jeg er takknemlig. Dette er kult, fordi intensjonen min bak bloggen er å utgjøre en forskjell. BT har flere lesere enn bloggen min.

Jeg kan ikke ta deg inn i en rosa verden. Ønsker heller ikke brette ut hele livet og familien min i sosiale medier.

Ble spurt om å delta i et intervju med Dagbladet, men takket nei, fordi det gikk på akkord med hvorfor jeg driver med det jeg gjør. Jeg ønsker å stå for noe. Verdier som gjør godt for oss mennesker. Ønsker å stå opp og si at nok er nok!

Vil beskytte og opplyse neste generasjon og oss middelaldrende om at nok er nok! Ønsker også å ha fokus på at du er god nok og unik. Mennesker i dag trenger å høre det.

Les gjerne innleggene Bergens Tidene har trykket. Det siste kalte jeg «Grå Hår» på bloggen min.

Det andre de trykket kalte jeg
«Kjære foreldre med barn i norsk skole». 

Det aller første de trykket kom ved skolestart og det kalte jeg «Tenåringsmamma på innbytterbenken».

I avisa er det andre bilder og en annen ingress. Det er også noe forkortet.

Del gjerne bloggen min slik at jeg får flere lesere, da kan flere av oss skape en motkultur!

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg