Stresse mindre

 


«
Life is what happens when you’re busy making other plans.» 
– John Lennon

Askeonsdag, tid for refleksjon. Kanskje droppe noe? Avstå fra noe? Restarte noe?

Vet ikke med deg, men jeg har bestemt meg for å nyte hver dag av livet! Jeg har tenkt til å stresse mindre! Du tenker kanskje for en klisje! Det er greit! Jeg tåler klisje! Og jeg har tenkt til å gjøre noe med klisjeen!

Jeg vil se mulighetene i hver dag! Se det vakre i øyeblikkene jeg opplever! Være takknemlig for at jeg lever!

Tenne lys hver morgen, lese gode ord med kidza. Fyre i peisen hver ettermiddag! Jobbe så samvittigheten er god, men legge «flink pike syndromet» vekk.

Lage gode middager som tilrettelegger for den gode samtalen. Ha sosiale kosestunder med kidza før de legger seg! Dette er det avstressende livet for meg. Være med de jeg elsker høyest. 

Stress ødelegger hjernen, det ødelegger familier, det ødelegger humøret, stress ødelegger livet generelt. Valget mitt er egentlig sykt enkelt!

Har du en plan? Hva vil du fokusere på? Del gjerne i kommentarfeltet, så kan vi inspirere hverandre! ♥️🤞🏽

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg